lördag 14 november 2009

lördag;

hej bloggen, igår va de fredag och ingen skola, jag och emelie åkte på sån vad heter de sån gymnasiemässa ;D hon skulle kolla, jag bara följde med för att slippa skola hehehe. iaf efter de blev de lite stan bara, sen träffade vi malin på bussen, jag o malin drog hem till mig chillade, färgade mitt hår o så, så råkade vi somna hah vaknade vid halv11, hade sovit bort hela dagen
:( iaf sen drog vi ut, kom hem vid två, decka nog direkt, tog mina plantor först bara. vaknade då på morgonen brevid mallan. fixade oss drog till sportan träffade elin, inom o kollade lite brottning bara sen tog malin bussen hem så jag & elin drog hem till henne, sen har vi bara chillat meckat med håren o sånt haha. sen nu drog ja hem, ska ut och träffa villiam nu närsom sen ska jag träffa emilia o dra på fest, sen får vi se var jag deckar inatt, ring mig gärna PUSS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar