onsdag 25 november 2009

rubrik

hej bloggen, igår va de tisdag och jag va sjuk! men va igentligen sjuk på natten haha, så på dagen storstädade jag hela mitt rum damsugade och sånt, jävligt skönt faktist! sen ville mamma ut och äta så vi gick ner till inter mezzo och åt ! mysmys. sen gick mammi hem o jag ut. kom väll hem vid nio? mest datan och sen sängen.

idag är det iallafall onsdag, och jag trodde vi hade gympa vaknade halv9 o typ sprang till bussen :S men nä dåå har vi ingen gympa så går in på central o lämnar pengar til linn, sen hem igen, börjar 20 i 1, kul ? men har matte så måste gå, ska bara göra provet sen slutar jag i think. tar bussen vid 12 då. ska vell se om jag hittar något att äta snart, sen ska jag försöka få med mamma till stan idag o frissan imorgon.PUSS

DU ÄR ÄCKLIGT PINSAM !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar